Äntligen Helg!

Fredag idag, himla skönt! Även fast veckan inte varit särskilt jobbigt. Har bara vart i skolan tre dagar och vi hade inga prov den här veckan. Eller Jossan gjorde ett prov som hon inte fått göra för hon va sjuk när vi gjorde det och sen har läraren vart borta i evigheter. Så det var nog skönt för henne att äntligen få det gjort!
Fick reda på resultat på nationella proven i svenska och engelska idag också vi hade bra resultat båda två så det var ju kul!
I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, imorn är det ridning iallafall! Och Olle ska följa me och kolla!<3
Just nu sitter jag och kollar på Berg flyttar in och jag har förätit mig på choklad.. Ajabaja Kerstin..
Fast jag har tränat fyra ggr den här veckan så jag var värd det! :) Henke och jag  har besämt att vi ska inte äta något onyttigt på en månad. Och då är det värkligen inget onyttigt alls, inte ens nötter, kanske naturella men inte med salt å sånt... Får se hur det går, jag känner på mig att det kommer bli en hel del fusk från oss båda.. hehe
och just ja Elvis sötnöten blev 2 år i onsdags!
Trevlig helg!

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0