Onsdag



Tanken var ju att vi skulle ha solat igår efter träningen men så blev det inte.
Istället så solade vi idag på fm!
efteråt gick vi åt olika håll. Carro och jossan skulle träna och jag skulle möta upp Matilda på stan.
Vi vandrade runt ett tag på stan och kollade lite i affärerna. Jag köpte inget utom en glass.. :) Måste spara på mina pengar.
Sen följde jag me hem till Matilda, kul va det! <3

Imorn sätter påsken igång med skärtorsdan!
Vet inte riktigt hur det blir i påsk om vi blir hemma eller inte. Henke har fått nån tokig ide att vi ska åka till stugan och frysa.. jag vet inte va som har flygit i honom.. aja, det löser sig nog, lite godis kommer jag garanterat stoppa i mig iallafall ;)
nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag.!
Imorn har jag planerat att ta en joggingtur på fm och på em ska vi nog till suss.
Sov gott!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0