Onsdag

illamånde, plugg och ont i magen. Typ så ser min dag ut.. Inte världens roligaste.

Va i skolan på fm och försökte stå ut med tre lektioner. Efter lunch pallade jag inte mer och for hem.. Ska försöka plugga lite till matte natinonella imorn om jag orkar resa mig ur sängen, för tillfället ser det ut att bli svårt.

Igår vart det en lång dag. Först skola till halv 4 sen åkte jag och Jossan ner på stan och köpte jordgubbar, riktigt söta och goda! sen gick vi till friskis och tränade i 1 timme.
Efter det vidare mot Jensen gymnasium där det var "prova på kväll". Vi fick prova att ha en lektion och fick lite info å så. Sen skulle vi åka med Jossans mamma hem så vi gick till hennes jobb och fick en varsin kopp te/choklad där.
Kom hem vid halv 9 cirkus efter 12 timmar i stan.. 

Imorn blir det nog teater och simmning för min del!

/K

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0