Onsdag

Det var en hyffsat kort och snabb dag idag. De två första lektionerna ägnades åt tema dag's planering. Så vi slapp som tur var både matte och svenska.:) Gympa lektionen bestod av att skriva en uppsats, så vi fick sitta i datsalen hela timmen och ta det chill. Vanligtvis hade vi slutat efter den lektionen men idag hade vi nationella prov i matte, den muntliga delen så det gick ändå ganska snabbt.
Efteråt vandrade vi mot bussen i det härliga vårvädret. Jag hade som tur var min nya jacka på mig så jag slapp svettas ihjäl i min tjocka dunjacka.

Ikväll blir det väl till att plugga till spanska prov, och vi får väl se om jag ska plugga till fysik provet. Vet inte om jag nån gång kommer få göra det, men nu har vi ju som tur är en ny lärare. Vi ska ha honom för första gången imorrn men vem som helst är bättre än den förra läraren.

Hoppas vädret blir lika fint som idag. Nu är verkligen våren på gång.
puss
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0