Sommarstuga

Nu var det länge sen jag och Jossan skrev nått tillsammans..

Påskhelgen har varit mysig! Vi åkte ju till sommarstugan trots allt, och vad är mer sommar egentligen. Trots att det var is på sjön så sken solen som sjutton och jag låg till och med solade på bryggan! underbart!
Igår så var vi till borlänge och shoppade lite, jag spenderade ännu mer pengar.. senare på kvällen tog jag och mamma å Elvis en promenad i solen sen käka vi påskmat med resten+farbror. Myyys! <3 Å gott me påskmat! Får lite imorn med då farfar kommer!
Massa godis blev det också! jag och henke fick ett stort påskägg var plus massa choklad som vi mumsa i oss.. <3 Idag så skyndade jag till stallet när vi kom hem, red ett par timmar med Carro och Amanda! Riktigt skoj, det var så länge sen sist!
Nyss käkade vi grillad kyckling och potatisgratäng, mums! Nu väntar jag på att Gossip girl ska börja, kanske ska gå ut och spela lite fotboll med bror min!

ciao!<3  /K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0