Jag kan ju inte...

...vara sämre än Jossan! Så det får bli ett inlägg från mig me idag :P haha men då blir ni väl bara glada? ;)

Jag har fått lite julfeeling idag faktiskt. Åkte till mormor och träffade tjocka släkten, eller ja kanske den sjättedel av släkten men ändå :P Åt julgröt, pepparkakor, skinsmörgås och drack glögg. Underbart!
Just nu sitter jag och kollar på Anna Ankas jul.. ja ni, hon är ju speciell kan man ju lugnt säga :P haha Nån jul känsla får jag dock inte, mest avsky.. ;)

Senare ikväll blir det paradise hotel och imorn är det handbollsmatch på skolan . Lärare-elever! ska heja mig blå på Olivia älskling <33 :D 

4 daar kvar till juuulaftoooon!! jag längtar! <3333

/K

Jossan: ska fortsätta på sagan senare och mejlar dig den, Love<33 ;)



Hade tänkt lägga in en julig bild men det fick bli denna på söt Elvis min bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0