Julen är här

Okej nu känner jag att ja får lite negativa vibbar från kerstins håll för att jag inte bloggar. o så kan vi ju inte ha det. ;) det är bra att iaf nån håller vår blogg vid liv haha:P men nu ska jag iaf försöka börja blogga igen;) får vi se hur lång tid det tar tills jag slutar igen, vem vet, vi kanske lyckas skriva 7 inlägg om dagen som vi gjorde när bloggen va en bebis :P

Idag kmr mormor o morfar + moster hit o ska julbaka. myspys. det brukar bli ganska mkt godis sisådär 20- 30 lådor. ;) bla  ischoklad, pepparkakor, mintkyssar, mozartkulor, olika sorters knäck, kolor..  riktigt smarrigt:D
banta tills nyår va det ja, hm.. det går ju bra *host*

vart har julkänslan tagit vägen förresten?? nån som har lite extra och vill dela med sig? :O
nej julen är bäst när man va barn, då slapp man ge, det va bara o ta :P ahah. nä de e kul o ge oxå men va fasen köper man till nån som säger att man inte vill ha nåt!? aja.. slutklagat:P julen är här och det snöar som fasen ute! livet leker:)

just nu spelas dom två bästa låtarna här hemma (förutom jullåtarna då;))

bad romance- Lady gaga
21 guns- green day

pusshej o sorry för ett konstigt inlägg

PS jag o kerstin har skrivit världens bästa saga!! haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0