Tisdag

ett vanligt inlägg får det bli också när jag ändå är igång :) tänk att jag lyckades få in en video :O fast jag måste erkänna att jag googlade på hur man skulle göra.. haha! sämst... :P

Idag va jag på stan återigen och uträttade lite ärenden. bytte min navelpiercing som jag fick av ma&pa i julklapp till en grodapiercing, lämna tillbaka min klänning från mq, köpte massa ringar och armband, solade, tränade och träffade suss en snabbis. <3
Jossan va me mig ofc och hon hade klippt sig, riktigt nice blev det =) snyggjossan!

Imorn ska ja ta det lite lugnt och bara chilla, kanske blir ett möte me suss på kvällen. men det är alltid uppskattat!

jo just ja, har läst lite i bloggen och upptäckt att jag klagar en jävla massa. skriver hela tiden om problem osv osv. va fan? jag ska väl ändå inte klaga, klart jag har mina dåliga perioder men det har väl alla? nej nu ska jag skärpa mig och verkligen uppskatta allt bra i mitt liv :) mina vänner, min familj,  ni är guld <3

gonatt underbaringar, glöm inte att ni är bäst precis som ni är , hoho <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0