Torsdag på IKEA

Hej alla sötnosar!

ganska länge sen jag (Jossan bloggar knappt längre.. ) skrev ett inlägg om min dag så jag tänkte göra det nu. Idag har dessutom vart en myspys dag så det blir ju super!

Började dagen med en presentation tillsammans med Fia och Karro. Det gick bra och en del skratt blev det från sin håll, lyckat! :)
Svenska och Geografi följde sedan, Noveller och företagsuppsats. Intressant huh?

När skolan slutade splittrades vi och jag och Jessica satte fart mot Indien Kitchen. Åt supergod mat och pratatade om allt mellan himmel och jord. Mycket trevligt <3
Sen for jag, Jessica och Jossan till IKEA med buss 20. Som folk sagt åt oss gick till just IKEA. Men ikke sa nicke. Vi hamnade långt åt helskotta åt helt fel håll... Så det var bara att börja traska tillbaka samma väg som bussen kört oss. INTE kul när det blåste sviiinkallt, men vi klarade! Väl inne på ikea busade vi runt i de olika visningsrummen och provlåg alla sängar, haha! <3 Fikade lite och sen köpte jag en ram ( andleningen till att vi åkte dit över huvud taget :P )

Sen tillbaka till stan igen och jag köpte två par varma skor, nu är mamma lycklig igen! Nu ska jag skriva på min idrottsanalys och novellen som ska in imorn båda två. Men först måste jag få i mig lite mat...

Underbar dag med mina underbara tjejer, lovely!<33

/ K
Förlåt Jessica, Älskar dig! <33

Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe, sötunge. det är okej :D <3 tränade med en coool tjej på 30 jordsnurr. hahah. älskar dig <3

2009-12-17 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0