Jersey

Evigheter sen jag skrev nått senaste, Jossan me för den delen. Vi har haft vårt ridläger nu är småbarnen.
Tillsammans med lite annat roligt folk hade vi hand om 11 barn som var under 11 år och de fick rida och leka hela dagarna hemma hos Susanne. Hade till och med en övernattning för barna!
Men det va kul och vi tjänade bra me pengar!

Så igår åkte jag in till stan en snabbis och köpte en väska. Plus en jättesöt och somrig klänning! Nu är jag nog klar inför Jersey! :P
Och vet ni vad? Imorn åker vi!!!!! fatta va vi längtat och planerat och fixat. Och så åker vi imorn, tre veckor på Jersey! Och två nätter i Paris. Helt otroligt!

Idag ska jag nog träffa Jossan ett tag och packa å fixa. Kanske dags att sätta igång? :P

Ha det bra!

/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0