Baka

Jäklar va trött jag är, måste gå och lägga mig men först ska jag bara skriva några rader :)

Idag så hade jag tänkt hinna sola lite när solen äntligen tittade fram men icke sa nicke. Vid halv 2 tiden va det att kasta sig i väg till bussen och träffa Suss. Sen for vi inte till stan och köpte både de ena å de andra. Lite mjöl, socker, kakao, smör, ägg, florsocker mm. (Kan ni gissa va vi baka?)
Sen åkte vi hem och satte igång med bakningen, Carro kom efter ett tag och hjälpte oss :
Vi bakade hur mkt som helst! typ 4 limpor, ca 50 småbröd, hästskor (mandelmasskakor), drömmar, gråa muffins (haha) och chokladsnitt. Vi ska såklart inte äta upp allt själva :P

Efter det tog vi världens mysigaste tur med hästarna. I kvällssolen, barbacka och så satt vi i sjöng massa härliga sommarvisor. Mys!

Imorn börjar ridlägret. Ska gå upp klockan 7.30 hade jag tänkt. Vette fan hur jag ska orka det... :S kanske dax att gå å lägga sig, va tror ni? :P

Sov gott! <3

/K

Kommentarer
Postat av: Bella

Okej härligt :) <3

2009-06-21 @ 23:49:46
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0