BAL

Idag var näst sista dan i skolan och vi nior hade avslutningbal på kvällen, nice nice!

Skoldagen va egentligen onödig, dansade lite på gympan och städade på So:n. Skönt att veta att man aldrig behöver packa in böckerna i skåpet på brantan igen!
Sen var det fotboll på em, men det va kallt och hemskt så den skippade vi. Hade ingen lust att stå å frysa i 1 och en halv timme.
Väl hemma gjorde jag ett misslyckat försök till att göra våfflor.. hur man nu misslyckas med det?

Somnade ett tag på soffan men det va bara att hoppa in i duschen och piggna till för det va ju Bal ikväll. Åkte till Jossan och fixade iordning oss, fotade och hade det mys. Carro va snäll och va fotograf :) trots alla våra krav.. haha :P

balen va rätt skoj, middagen va helt okej. Alla var så fina och det va kul att se att alla ansträngt sig lite extra! tänk om vi såg ut så varje dag.. :P
Efter middagen skulle det bli dans. Men det va väldigt dåligt med folk som dansade så det blev inte direkt någon hitt. Dansade lite ett tag men sen vandrade vi mot stan. Ont i fötterna hade vi också av klackarna så av med dom sen fick vi hoppa för glasbitar. Men det va mys! <3
Satt på Max ett tag och åt typ allt de hade på menyn.. nejdå men vi va hungriga, middagen blev man inte särskilt mätt av.
 
Olivias mamma va snäll och hämtade oss så nu sitter jag här i soffan.
Borde gå och lägga mig snart eftersom jag måste upp imorn med.. Men men det är ju sista skoldagen någonsin i Branting skolan!! yeaaay!

 aja, Ska nog ta och tvätta bort sminket nu och krypa till sängs.. borsta tänderna får jag inte glömma heller! :)

Sov gott!

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0