Dagen

Idag började skoldagen med en timmes filmtittande, sen ett prov. Under lektionen fick vi reda på att de andra lektionerna idag var inställda. Fasen vilken ansträngande skoldag asså.. :P

När vi slutade vandrade jag till stan och kollade runt lite i affärerna, såg ett antal student flak oxå. Man blir så glad fäör deras skull. Synd bara med vädret, men det regnade som tur var inte.
Köpte en nästan rosa t-shirt och ett rosa linne. Har drabbats av rosa febern, tror att de är de första rosa plaggen jag äger. ;)
Köpte en liten väska från h&m oxå.
Sen mötte jag kerstin igen och vi vandrade runt bland affärerna.
Efter ett tag blev det lite brådis till solsalongen, fick kämpa mig fram i blåsten, trodde nästan jag skulle blåsa bort i stormen. Eller nej.. så liten & lätt är jag nog inte. Fick skjuts hem av snälla pappsen sen.

och nu sitter jag i soffan i en morgonrock och väntar på att det ska komma lite varm vatten så man kan duscha. Måste färga mina fransar ikväll oxå, hoppas siss kan ge mej en hjälpande hand.
Päronen har förresten åkt iväg till pappas gudsons student så nu har vi ff. :P

Ska försöka komma ihåg adele oxå, så inte stackarn svälter ihjäl.

puss<33
/J

Grattis till alla studenter -09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0