Första Sommarlovsdagen

ja ni, första sommarlovsdagen av jag vet inte hur många! Sanrt vaknar man och sommarlovet är slut och då tänker man tillbaka på just den här dagen. Men nu ska vi inte vara sånna.. :P

Har hållit på och kollat lite i garderoben och skrivit lite listor under dagen.. Planerar inför Jersey helt enkelt. Va ute att tag med hunden också så blev han lycklig :)

Jossan och jag hade tänkt träna ikväll men jag vet inte riktigt om vi ska åka in tidigare eller hur vi gör. Har försökt smsa na men min mobil vägrar skicka iväg det. Får damp snart. Eller jag får lov att ringa henne kanske.. ;)


/K

Kommentarer
Postat av: Mikk

Jättefin blogg !:)

2009-06-12 @ 21:02:45
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0