Hemma igen

Nu har vi kommit hem, det var väldigt skönt faktiskt. Även fast det var tråkigt att lämna båten o folket så är alltid hemma bäst!
Dom senaste dagarna har vi haft jättefint väder som jag tror ni här hemma oxå har haft.  Vi hade 21 grader i havet mot slutet av veckan, attans att vi inte hann bada.  Har fått lite färg oxå, har bränt mig på båda benen så de svider som fasen. Men man ska inte klaga, solen var väldigt efterlängtad. :) Har hört att nästa vecka ska bli ännu varmare. Det verkar som om sommaren är här för att stanna! Vi kan iaf hoppas på det. :D
Får se om jag orkar lägga in några bilder från seglingen sen. Har inte fått in dom på datan än. Det tar ju ett tag när man har bränt av typ 1000 bilder. ;P

Imorrn ska jag till sylta och kolla på tjejernas ridläger avslutning, sen är det hem till suss o planera inför nästa läger. ojojoj tiden räcker inte till.

Nu ska jag gå o göra tzatziki sen ska jag packa upp. <3

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0