Hundar

Vilken dag! Elvis förvånade oss alla! haha

Gick upp klockan 6 imorse för snäll som jag är skulle jag åka med Mamma till västerås på hundtävling så hon skulle få sällskap. Vet inte om jag behövdes egentligen för hon värkade känna ganska många där men aja.
Elvis va jätteduktig inne i ringen och gjorde sitta allra allra bästa. Och vet ni vad? Han VANN! :P Det hade vi aldrig trott, vårt lilla busfrö som aldrig gör något rätt lyckades kamma hem första pris! Och av elva hundar också!
Plus att laget som mamma tävlade i från Uppsala vann också! Dubbelseger! Uppsala är bäst, mohah!
Så det va ju kul! Mindre kul va det att stå flera timmar i ösregn och frysa ihälj.. Länge sen jag frös så himla mkt! usch
Fast man glömde det när det va prisutdelning.. Det kändes nästan som jag vunnit, haha :P


Ikväll ska jag nog försöka ta mig in till stan och träna. Eller ikväll och ikväll jag måste åka om 30 min ungefär. Kanske dags att byta om.. hmm först ska jag nog ta en dusch och värma upp mig.. burr

ha det<3 

/ K


Vinnarna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0