Kattungar är det sötaste som finns!

jaha ja, jag som bloggar igen. Jossan är ju inte hemma så det är svårt för henne ;)

hade ni det bra i midsommar då? Blev det sill och små grodorna?
Jag firade inte alls en sån midsommar. Jag var på japanskt hotel i Stockholm. Så mysigt så! Fick prova på att laga sushi, och jag är lite obildad och har aldrig ätit det tidigare men nu så! Det smakade ju helt okej ju, vet inte om jag älskar det men helt ok! :)

Sen när jag kom hem fick jag sticka till Stallet och träffa Carro. Vi gjorde iordning hästarna och började rida mot Sylta. Lina, Jessica och Suss mötte oss halvvägs så vi slapp rida hela vägen själva! :)
Väl framme i Sylta lämnade vi  hästarna där, eftersom lägret börjar på måndag.
 Och det fanns både ett föl som hette Mazarin och otroligt söta kattungar som precis öppnat ögonen där :) Mys!

/ K

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att din helg har varit super :)

2009-06-21 @ 00:37:38
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Haft en bra midsommar? :) <3

2009-06-21 @ 01:05:00
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0