Kortdag

Nu sitter jag och mumsar i mej marabou mjölkchoklad som pappa nyss kom hem med, den va godare än jag kom ihåg, brukar alltid ta med nån annan smak men mjölkchokladen är nästan godast tror jag, vilken är eran favorit marabou smak?

var inte så jättekul o gå upp imorse eftersom det blev lite sent igår, men jag kämpade mig upp ur min varma säng och sen cyklade jag genom regnet till bussen. i skolan var det ganska tomt, det var 8 av 29 i våran klass som hade dykt upp. duktigt värre!..:P 
egentligen skulle vi haft friluftsdag men eftersom det spöregnade satt vi inne och kolla på film istället. efter det slutade vi. nödvändig dag. NOT! varför kan man inte bara få sluta, istället för att dra ut på skiten..
men jag ska inte klaga. imorrn börjar sommarlovet och mina dagar i brantan är officiellt slut. och sommarlovet är fullpackat så jag kommer nog inte ha tid att tänka på att vara nervös inför gymnasiet. tur för mej, men dom sista dagarna kommer jag nog ha fjärilar i magen!:P
kram
/J


We all love it!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

mums:D va gott:D



fin blogg du har tjejen:)

2009-06-10 @ 20:03:31
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: DesignByMilly♥

Hejsan!

Kikar förbi...



//Milly ღ

2009-06-10 @ 22:20:35
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0