Lite shopping

Åkte in till stan och träffade Jossan ett tag, vi skulle köpa navelpiercing men eftersom det va rea i typ varenda affär på stan kunde vi inte låta bli att shoppa lite annat också.
Navelpiercingarna är fina iaf, kan inte får någon bra bild på min.. De blir suddigt. Bytte till den nya direkt när jag kom hem, var ju tvungen att se hur det såg ut :P

Har nyss ätit middag och nu väntar jag på att Carro ska komma förbi och hämta tältet. Hon ska låna vårt i midsommar och sa att hon skulle komma ikväll. Men hon kommer väl när hon kommer :)

Imorn åker jag till huvudstaden. Nice nice. firar inte midsommar enligt traditionen iår, känner för något nytt!

/K

                       
bilder från dagen




Min nya navelpiercing

Jossan köpte en jättesöt trollslända!

Nu ska jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0