Musik

Hemma idag, mår allmänt illa.. usch!

Sitter och lyssnar på lite musik och funderar på om jag ska äta något. Men jag mår illa när jag tänker på mat..
Ska nog sitta här ett tag till och bara lyssna på lite härliga låtar. Några gamla som jag inte hört på flera år! Lovely!

Nej, ha det bra hurrni!

/K

Sitter och kollar på gamla bilder också.. Minnen


Första bilden vi tog på Elvis, 5 månader <3


Typ två sommrar sen.. haha som vi promenerade den helgen :P


Italien 07 , Se så små vi va! :P


Saknar dig <3


Venedig 07


Turkiet 08


Ja, det får räcka så :) Så kul att kolla på alla gamla bilder men ändå sorgligt på nått vis. Men det
blir fler bilder och fler minnen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0