Packa

Som kerstin tidigare skrev så har vi vart i stan pch shoppat. Båda hittade en fin navelpiercing, och som kerstin bytte jag oxå direkt när jag kom hem. Orkar tvärr inte lägga in en bild, eller jag har egentligen inte tid. Håller på o packa inför midsommar och seglingen. Det blir en stoor väska. ;) Hoppas allt får plats på båten, vi är ju sju st som ska åka tillsammans och alla lär ju ha minst en väska var, ojoj. Som tur är är båten ganska stor. :D
Kommer nog inte ha tid att skriva nå mer förrens jag kommer tillbaka hem igen vilket är om 1 och ½ vecka. Kerstin ska ju på läger så hon kommer nog inte heller ha tid att skriva så mkt. Aja.. Så kan det gå när inte haspen är på.
Stackars lilla Puma som kmr få vara ensam hemma i drygt en vecka. Hoppas hon inte blir sur och sticker sen när vi kmr hem igen, som en viss annan katt. :P


Here is da båt.
 
Hoppas vi inte går på varandras nerver, vi ska ju som sagt va 7 st pers. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0