skola och student

Ska till skolan nu, har försökt plugga lite till provet vi har på fm.. Men jog borde nog ha pluggat mer. Jag fastnade framför Mtv movie awards igår.. Så mkt roligare :P Twilight fick typ hälften(?) av alla priser. Och då priset för bästa film också och det är väl det bästa..?

Aja,  ska bara till skolan en snabbis och göra provet sen måste jag sticka för min kusse tar studenten idag och då ska vi va me när han springer lycklig ut ur skolan med alla sin kamrater. Kommer nog bli lite avis :P haha Eller kanske inte, gymansietiden blir nog kul, vill uppleva den först!
Sen så ska jag och Henke ner på stan och handla lite, jag är i stort behov av ett par jeans.
Sen hem igen och byta om lite och sen till Kusins studentmottagning.
Så det va nog allt jag hade att skriva idag..

Puss / Kerstin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0