Skolavslutning

Idag var det skolavslutning då. Fick lite sovmorgon imorse sen åkte vi in till skolan. Tittade på showen i aulan sen va det betyg utdelning i klassrummet. Är ganska nöjd med mina betyg, mkt bättre än förra terminen iaf. :)
Måste säga att det känns jäkligt bra att slippa lilla brantan nu, tre år räcker liksom. :)

Det känns inte riktigt som sommarlov, kanske är det p.g.a det dåliga vädret eller så är det min jävla mensverk som gör livet surt för mej och får mig att önska att jag var en kille. :P

Grattis till alla som har fått sitt efterlängtade sommarlov. <3
/J

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jävla mensvärk. Aldrig får man ha roligt!



Men grattis till klart-med-högstadiet! (det är det va?)

2009-06-11 @ 17:08:45
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0