Solen skiner!

Jossan och jag vaknade vid 9 imorse ungefär, ovaligt haha :P Åt Våffelfrukost, fick oss att tänka lite på midsommar.. Igår satt vi även och kollade på lite hel knasiga bilder från midsommar för 2(?) år sen... När vi var ett gäng i kättslinge och hoppade från en hög sten och plockade blommor.. haha det va ganska roliga bilder!
Skrattade även åt lite bilder från när Jossan och hennes familj kom upp till vår sommarstuga och hälsade på. Små va vi och söta! :D

Inge kunde hämta Jossan och för att spara lite slantar tog vi cykeln och cyklade hem till henne. Sen fick Jossan följa med tillbaka med mig en bit så jag skulle slippa cykla hela vägen själv. :) Blev till att säga hejdå sen ordentligen.
Nästan två veckor vi inte kommer ses nu. Vi brukar ju träffas i stort sett varje dag annars så det är ju lite konsigt.. Men vi klarar oss nog, med mobilerna ska vi nog kunna hålla kontakt dygnet runt ändå ;)

Försöker få tag på Suss just nu men jag tror hon är ute och rider. Vi ska troligtvis in och handla mat ikväll för en campingutflykt. Men jag har inte så mkt pengar så jag ville inte åka så jäkla mkt buss.. Men vi får väl se hur det blir :)

 / K



Alla säger åt oss att vi måste lära oss att klara oss själva.
Det gör vi, men vad är det för fel med att vilja var två?
Alla borde få ha nån som du, alltid veta att man har nån som står bredvid, aldrig behöva vara ensam!
15 år är en lång tid, det är hela våra liv.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0