SOMMARLOV!

Märkte att det va länge sen jag skrev här.. eller igår kanske det va men Jossan har upptaterat flitigt! :)

äntligen SOMMARLOV!! åå så underbart! Hur firade jag och jossan det? Chai latte och chokladboll på Chagall, mums!
Fast Jossan mådde inte så bra så vi åkte hem efter det.. Innan va vi och fixade Jossans pass också, Jersey närmar sig!

Sommarlovet lär gå ganska snabbt antar ja, Så fullsmockat me grejor det är.. Jag ska hinna:

*Åka till Paris och Jersey
*Va me på Ridläger
*annordna ridläger
*campa
*Åka till japanskt (?) spahotell i stockholm
*Träffa alla man inte hinner träffa annars
*sommarjobba

Och lite annat skoj som inte är riktigt färdigplanerat än men jag hoppas allt blir av!

Sen börjar vi på Jensen dåra. Härligt med en nystart och nått annat än Brantan! Så skönt att få betygen idag och känna att nu är det över! Har gått ut grundskolan och nu är det frivillig om jag ska gå kvar i skolan eller inte. ( fast självklart ska jag det ) Riktigt nöjd med betygen också, gick bättre än jag vågat hoppas på och trodde.
Nu kan man slappna av och sova ut. Måste nog göra det imorn. Har somnat direkt på soffan när jag kommit från skolan tre dar i rad nu...

/ Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0