Träning

Träningen gick bra! Känner att man tappat lite kondition nu på senaste tiden när det blivit lite dåligt med träning bara.. Jossan och jag räknade ut att det kommer bli 4-5 veckor i sommar som vi inte kommer kunna träna alls.. Vi kommer inte orka nått när vi börjar igen.
och idag trodde seriöst att jag skulle spy, och när man sprungit runt en hel låt i full fart så får man knappt luft. Man kippar och kippar men kan inte ta ordentliga andetag,  Men jäklar så kul det är! haha

har i stort sätt ätit igen allt jag tränade bort nu under kvällen. Men aja, får ta itur med det imorn! :)
Kollar på Berg flyttar in nu. Ikväll flyttar hon in hos Martin Stenmarck.


Trevlig fredagkväll på er! <3 


/ K

 Skojig kvinna :P

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ugh, paus i träningen går inte! Jag tränar varje dag och skulle inte orka alls om jag tog en paus, haha! Kämpa på!

2009-06-13 @ 18:15:35
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0