Tre och en halv dag kvar..

Efter vår extremt korta skoldag åkte jag till min kusins skola och kollade när alla glada studenter sprang ut. Man får ett lyckorus i hela kroppen bara av att titta på dem haha, fatta glada dom är då om jag blir glad bara av att se dem ;) Iaf, GRATTIS TILL KUSIN STEFAN! och alla andra studenter!
Kallt var det ju tyvärr, lite otur för dem men det har ju inte regnat hittils iaf.

Gick på stan ett tag med Jossan (som hon iförsig har skrivit ) köpte ett par legginsjeans till. Vette sjutton hur pengarna ska räcka till allt jag behöver/vill ha.. 
 
Skulle egntligen varit på min kusins studentmottagning nu men när jag kom hem hade jag så ont i huvudet och kände mig lite snurrig. Tog två alvedon och gick och la mig istället.. Lite tråkigt..
Nu sitter jag här och smått hungrar ihälj, famlijen ska snart komma hem med lite middag till mig, hoppas de köpt något riktigt smaskigt!

Ska nog sova mkt i natt, behöver det! bara 3 1/2 dag kvar till sommarlovet nu!
OCH mindre än en månad till JERSEY! :D wohoo  Nedräkning..!

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0