09 03 22

Sitter i soffan insvept i en filt men fryser ändå. Mår illa och har ont i magen.
Jag hoppas jag inte börjar bli sjuk.
Kom nyss hem från min kusin och hans tjej, eller sambo blir det ju föresten. :)
dom har flyttat till ett nytt hus och vi såg det för första gången idag. Jättefint var det!
Stort och ljust med 10 min promenadväg till en sjö. underbart till sommaren!

Nån träning blir det nog inte för mig idag iallafall.. Intensivpasset börjar om en halvtimme så det är lite sent.
Ska nog ta ett bad och gör en hårinpackning istället.
eller kanske koka en kopp te och tända en brasa. Har lite choklad som jag kunde proppa i mig också.
hmm, va ska jag välja?
det får nog bli båda, bada först och te sen :)
Ikväll är det Gossip girl också, det får man inte missa!
Tyvärr ligger läxböckerna och väntar på mig så det blir till att läsa lite i dom.. Kemi prov på torsdag tror ja det va.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0