19 Mars Josef, Josefin(a)

Idag har Josef och Josefin(a) namnsdag! Så GRATTIS till Jossan!<3

Jag kom nyss hem från stenhagen. Va där med Suss och provade en teaterkurs. Det var ganska kul! Lite flummigt men kul :P Jag hade inte direkt så stora förhoppningar. Var mest orolig att jag skulle skämma ut mig helt. Fast det var svårt att skämma ut sig för det var bara jag och suss där. Plus läraren såklart! Så nu om det ska bli nån fortsättning på kursen måste vi få ihop lite folk. Är det nån som vill prova teater? :)

Dagen för övrigt har varit lång. Särskilt skolan.. Usch usch, Trodde aldrig att vi skulle få sluta. Första timme matte och sen hade vi hål på 1 timme, egentligen inte så himla dåligt. Men eftersom vi har haft så mkt inställd fysik under nian kommer våra betyg bli sämre. Och iår ska det vara nationella i fysik? Vet inte hur det ska gå till.
 Em var inte mkt bättre. Sista timme Eget arbete. Innan ett "lov"? Vem går på det? Inte många men vi gick dit iaf och satt och skrattade bort lektionen... Men vart va solen idag? Jag som tog min skinnjacka i hopp om en lika fin dag som igår..  Gick och frös hela dan, nu måste våren komma snart!

Nu sitter jag här och käkar sockerkaka.. ajabaja.. Men gott är det!
Imorn blir det troligtvis träning på friskis och kanske bio. Man måste passa på att hitta på nått skoj när det inte är nån skola!

                     / K


                                                         

                          

Slänger in en gammal bild på mig och jossan. den är från nån klassresa
vi var på när vi va små. Rävsta kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0