Måndag.


Tänkte att jag skulle skriva ett par rader innan jag ska sova.
Tydligen är det några som läser men som förblir anonyma, kommentarer är välkomna :)
Imorse råkade jag försova mig och pallade inte gå till skolan. Så jag somnade om igen och fick en skön sovmorgon.
Så idag har det inte hänt så mkt för mig iaf, bakade moccarutor till bror och mig.
Mycket goda blev dom!
Men imorn får jag nog åka till skolan. Ärligt talat blev det lite lång tråkigt att bara ligga hemma.

Igår var vi in och tränade som sagt. Riktigt skojigt, men jobbigt jobbigt!
Kanske blir träning imorn med, vem vet. Vi har våra favoritpass på friskis som vi helst inte missar.
Sovmorgon imorn också. De som va med och simmade förra veckan slipper gympan imorn bitti.
Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen. Ska ta 8 timmars skön sömn innan klockan ringer imorn.

Ni får en bild på mitt älskade charmtroll Elvis!

/ K



Bilden är från i Julas.
Man ser hans fina julrosett som han bar snällt i flera dar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0