Nationella prov


Dagen började med nationella prov i engelska, skrivuppsatsen. Den jobbigaste delen av provet. Men jag tror det gick bra för dem flesta.
Skoldagen var ganska kort efter engelskan hade vi en kort redovisning på so:n sen var det bara spanska o gympa kvar. Men eftersom kerstin inte hade några gympakläder med sig så sket hon i att gå på den, så hon stack hemåt. Jag stannade på lektionen och gjorde några trampolin hopp. Sen tog jag och olle bussen in till stan och gick i några affärer innan vi åkte hem.

Har ni märkt vilket härligt vår väder det plötsligt har blivit??:) Imorse var det ju för fan 10 minus grader, trodde det var en ny istid när jag fick reda på det.  Det var iaf skönt att det inte snöade.

Imorgon bitti har vi de två första lektionerna inställda så vi börjar kl 10.30 (tror jag), så det blir för en gångs skull lite sovmorgon, härligt. Sen börjar vi med kemi prov som jag måste gå och plugga till nu.
Hejsvejs.
                                                                         /J


Snart börjar nog det gröna titta fram igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0