Saturday!

Härliga lördag!
Fick sova ut ganska länge, pappa var iförsig uppe rätt tidigt och slamrade, men öronproppar fixar det! ;)
Tog det väldigt lungt på fm. Riktigt skönt, lite hemskt att man har massa plugg att hinna med innan helgen är slut som jag borde gjort i förmiddags.. aja, det får bli imorn istället..
Vid två tiden åkte vi för att hämta upp Jossan och vidare till akademi. Ganska kul lektion, fick lite tråkiga hästar bara.
Efter lektionen åkte vi direkt hem till Suss och var där en liten stund.

Lagade chokladmousse som kanske inte var det nyttigaste.. hmm.. men det är ju lördag ju!
Robinson och Wallander är på tvn hemma hos oss ikväll. Fast jag märker att jag redan sett Wallandern förut.. Henke kommer nog sno tvn snart för att se på fotboll så det spelar ingen roll.

Nu ska jag fixa mina naglar som blev helt förstörda idag.. Kanske ska käka lite choklad också.. eller lite frukt..
Ska nog gosa med sötnosen Elvis också, våran bortskämda hund..

see ya later!<3
/K



Jo ni, bortskämd är han allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0