Sjuklingar..

Nu var det länge sen jag eller Jossan skrev nått. Ingen av oss har varit riktigt frisk de senaste dagarna så vi har helt enkelt inte orkat..  Mår inte bra idag heller tyvärr, har feber och ont i huvudet... aj aj
Sitter i soffan och kollar på Ugly Betty.. Borde va i skolan men åkte hem efter so provet för huvudet värkte så.
Hann köpa en bikini  (bli sommar tack!) och dricka en chai latte i väntan på att Darkwell skulle öppna. Bytte sedan läkningsstaven mot en söt glittrig sak :)
Väl hemma lagade jag våfflor som inte blev så lyckade egentligen men jag var hungrig så det var gott!
Nu ska jag vila mig så jag orkar gå till skolan imorn.. nationella prov imorn som jag måste va me på... suck


/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0