Te och choklad

Japp, te och choklad var det. (Och lite vindruvor.) fast mörk choklad så det är inte såå onyttigt :)

Dagen har varit ganska lugn.. Mkt film tittande på lektionerna.
Men idag så var det hemska vädret tillbaka igen. blåste som sjutton, usch!
Jossan stackarn va sjuk så jag fick ta hem böcker till henne. Två prov nästa vecka...
Efter skolan åkte jag hem direkt, och möttes av en super glad hund! <3 alltid kul att nån blir glad när man kommer hem ;)

Imorn är det ridning, jag hoppas Jossan är frisk då så hon följer med! Kanske åker hem till suss efteråt och planerar lite om alla kan.. hoppas det!
Nu ska jag kolla på Let´s dance finalen. Man måste ju se vem som vinner. Vet inte riktigt vem jag hoppas på.. Spelar ingen roll egentligen.
Trevlig helg!

/ K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0