Bästa vän

Frågor om min bästavän

1. vad heter hon? Josefine Karin Ida Ericsson
2. hur gammal är hon? 15
3. när träffades ni sist? 30 min sen kanske..
4. vad har hon för hårfärg? blondin
5. brukar hon färga håret? Nja, hon färgar det blondare , brunt en gång
6. vilka färger har hon haft: Blond och så en period som brunett
7.vad har hon för parfym? burberry mm
8. är hon galen? Haha, lite kanske :D
9. vad är erat bästa minne? Oj, det finns så många omöjligt att välja det bästa!
10. har ni många minnen i hop? massvis!
11. vart bor hon? i kättslinge
12. har ni varit utomlands tillsammans? japp och i sommar far vi igen
13. är du avundsjuk på henne? lite ibland kanske, hon är grym <3
14. vad heter hennes syskon ? Carro
15. när träffades ni första gången?  kommer inte ihåg, vi var bebisar
16. hur träffades ni? genom våra föräldrar, sen alla år i skolan
17. vad går hon i för sporter? ridning och dans
18. vad kan hon göra på helgerna ? är med mig ;)
19. göra efter skolan ? tränar, pluggar, (sover :P)
21. har ni pussats? ja
22. brukar ni säga att ni älskar varandra? japp<3
23. har hon fräknar? no
24. har ni kollat på film någon gång? många gånger
25. har ni bråkat någon gång? inte på riktigt. men vi tjafsar om småsaker
26. har ni sovit i samma säng? japp
27. har ni skrattat tills ni gråtit? haha, aa !  
28. har du sett henne gråta? inte va jag minns, hon gråter sällan
29. vad gjorde du då? -
30. har du sett henne vara riktigt arg? ja, fast aldrig på mig ;)
31. har hon sett dig gråta? det har nog hänt
32. vad ska ni göra i sommar? JERSEY!! :P
33. har hon svikit dig någon gång? aldrig!<3
34. har ni pratat i telefon någon gång? såklart
35. vad skulle du göra om denna personen dog? då skulle jag inte kunna leva<3 
36. kommer ni vara kompisar om 10 år? ja, föralltid
37. vad är det bästa med henne? vi passar så bra ihop,  Plus att hon är snällast!<3
38. vad skulle du vilja att hon ändrade på? inget
39. skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? jadå, lite kunde hon väl få kanske :P nerå skulle dela lika!<3
40. vad brukar hon ha på sig?  jeans, tröja och kofta 
41. älskar du henne? Ja såklart ja gör <3

                                                         

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0