09 03 18

Har precis fixat fransk manikyr på naglarna, köpte lite nagellack tidigare idag
Dagen har gått hyffsat snabbt, vi gick och köpte en påse lösgodis efter spanskan sen vandrade vi mot stan och tog en snabb shoppingrunda.
Inget särskillt har hänt idag, tror Kerstin åkte in och simmade. Ville inte riktigt följa med eftersom min navelpiercing fortfarande är lite röd. Idag får vi ju egentligen byta piercing men vi väntar nog ytterligare en vecka för säkerhets skull.
Det måste ju vara fint tills vi åker till Jersey. ;P
Nu måste jag gå och plugga till teknik provet jag kanske ska ha imorrn. Om vår lärare kan pallra sig till skolan. Skulle egentligen haft det för typ två-tre veckor sen men då var jag sjuk och nu har inte våran lärare varit skolan så jag har kunnat göra omprov.

Tänkte lägga in en gammal bild på mina katter.



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0