Vår eller inte vår?

Ja ni, hur ska det blir egentligen? Blir det vår eller inte? ena dagen snöar det som fan och andra dagen lyser solen och man kan gå ute i bara t-shirt.! Det måste bli vår snart!

Dagen blev lungnare än va jag trodde, kemiprov första timmen som gick sådär.. hade
inte pluggat nog på vissa saker.
Efter det lunch (asså vad serverar de i skolan egentligen? Maten ska väl se god ut också?)
vandrade omkring lite i det fina vädret. underbart!
Sen var det nån teater, "sopsortering" tror jag de kallade sig.. ja det var ju lite skumt. men bättre än att sitta på lektion iaf.
Sedan en riktigt dryg eget arbete lektion.. fast vi gjorde det bästa av den och var riktigt uppfinningsrika :)
Efter skolan åkte jag och simmade, ganska skönt. Fast jag har vart helt slut i benen hela dagen. Vet inte varför.
Simmade iaf 1200m. Duktigt av mig. Jossan skulle dansa idag tror jag, fast hon mådde inte så bra i skolan..
Nu på kvällen har jag suttit å käkat massa frukt och kollat på bl.a Vänner.
Nu ska jag nog plocka fram lite kläder till imorn. Hatar att prova kläder på morgonen det blir så stressigt.
En dag till sen helg! ha det bra!<3

/K

 
Alla har vi varit små.
jag till vänster           jossan till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0