Back home

Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på färjan 2 igen. Det är faksikt kul,..ibland. :P
Kom nyss hem från stan, hade genrep på dansen ,sen gick jag o carro på stan en stund tills affärerna stängde, köpte ingenting... Letade efter ett par balskor men hittade inga, eller jag hittade några men inga tillräckligt fina. Carro däremot hittade skor, kanske får låna dom nån gång om hon köper dem. Men vad ska jag ha för skor??, vet inte riktigt vad som passar till klänningen,  jag vill ju ha ett par som är ganska söta så dom matchar men det finns ju inga! PANIK.!
Annars får man väl ta ett par gamla skor som jag tidigare förblött mig på, ajja, några lager plåster måste väl funka?.
pusss
/J



Hittade en gammal dans bild från -06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0