Efterrätt

Nu har carro fixat efterrätt så jag är riktigt mätt just nu, har redan proppat i mig en halv påse popcorn en kopp te och några choklabitar. Och det värsta är att jag missar intensiv träningen på söndag, missade den som gick idag med. Faan. Såg faktiskt fram emot att få komma till friskis o träna men total glömde dansföreställningarna hela helgen, så det blir inte mycket tid till annat. Men jag får ju iaf komma till akka och rida lite grann, det ger ju lite träning förhoppningsvis.

Det blir många blogg inlägg idag. Känns som om jag o kerstin tävlar lite grann, men har man tråkigt så har man. Det blir ju kul för alla trogna läsare, eller hur?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0