God Morgon!

Har precis blivit väckt av hunden som springer omkring och morrar utanför min dörr på mornarna. Alltså han morrar inte för att han är arg, snarare tvärtom. När han blir glad morrar han , typ som vissa hundar piper när de är glada.
Okej, det låter knäppt.. Men han är lite konstig.. :P

Denna helg har jag vart väldigt sysslolös... Känns bara som om jag sitter här med datan, lite ovanlig :P Jag bruka aldrig ha tid att bara ta det lugnt. Fast det har varit väldigt skönt. Har varit så trött hela veckan så jag kanske behövde det här!

Idag ska jag inte till stan tror jag, måste lämna tillbaka en tröja som sprack i sömen efter en tvätt..
Och så ska jag nog åka till Fyrishov och simma lite. Kanske ska kolla på en fotbollsmacth också. Jag ser att denna dag inte blir lika sysslolös. haha
/K

 
 Knäppis hunden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0