Håår...

Är det här typ sjunde inlägget idag eller? haha lite ovanligt för att vara oss.. :P


Hade lite tråkigt nyss och provade lite olika frisyrer.. De är väldigt slarvigt gjorda och jag täcker ansiktet på 90% av bilderna men det får ni leva me :P



Slarvig tofs, vardagligt och snyggt



Guldigt diadem, mycket enkel frisyr



Stram (sportig?) hästsvans



Hårlasso heter det va? Va inte så bra på att göra sån.. :P



Slarvig knut, alltid snyggt!




Inbakad fläta (dock väldigt sne)



Fjortis lugg (inte min stil direkt, haha)



Bara utsläppt.. (skitig spegel..)



Sen spårade det lite... Lilla My knut, why not ;)
Pippi blev det också men den är för ful för att visas här :P


Va tycks? Vilken frisyr va finast?

/K


Kommentarer
Postat av: MissCM

måste säga att du har grymt fint hår! önskar att jag själv hade lika fint!

2009-05-23 @ 01:19:57
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: stina

Kolla in mitt senaste budskap på min blogg.

Budskapet handlar om anorexia,. Visste du att 1 av 10 tjejer lider av det?.

Vi måste lära oss se dem som lider i tystnad innan vi förlorar dem helt. Kram Stina <3

2009-05-23 @ 02:51:10
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0