Hemma igen

Nu var man hemma igen då, möttes av en mysig puma på gräsmattan. Har haft jättehärligt väder nere på gotland, som jag tror ni här hemma också har haft. Satt ute på färjan i cirkus en timme och stekte i solen, så nu har man iaf fått lite färg i ansiktet. Hoppas det blir lika fint väder imorrn. Hörde att det skulle bli sämre väder på torsdag men det är ju ett tag till dess så vi får hålla tummarna för fint väder.
Imorrn ska vi fira mamma och mormor för morsdag. Eftersom vi inte var hemma idag så blev det lite uppskjutet, men jag är lika glad för det för imorrn blir det sushi. :D

Håller på o titta på robinson inspelningen från igår, vet inte vem som vann, men jag tror att jag kan ha råkat sett det på några löpsedlar så jag har mina aningar. Ska försöka lägga mig snart oxå så jag orkar upp imorrn bitti. Skola jippi!..
puss
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0