Hemma igen!

Kom nyss hem från en lång dag. efter skolan stack vi till friskis och träffade Carro som tränade med oss. Eller tränade och tränade vi flummade och skrattade mest hela tiden :P haha
Nån av oss kommer lägga in några roliga kommentarer från dagen senare, haha ! Men nu ska jag äta middag och duscha.

Shit va varmt det va idag föresten! Och jag hade svarta leggins.. trodde nästan jag skulle smälta ihop till en pöl.. Haha! Ni ser humorn är låg idag... kanske därför vi skratta så på träningen.. :P men skoj va det, länge sen jag skratta så mkt! :P

Även promenaden till bussen blev rolig.. Jag och Jossan gick och berättade massa roliga kommentarer som våra lärare yttrat, för Carro.

Nej, mat och dusch va det! Hörs sen! <3

/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0