Måndag 06.32

första gången som jag bloggar innan skolan. Tänk att jag orkar det. Men det fick mig att vakna så jag kanske borde göra det till en vana :)

Idag är det måndag dårå. Även om Jossan har kort vecka så har vi andra lång.. usch! Men det är bara tre veckor kvar innan lovet ungefär så det klarar vi nog..
Tror inte det händer nått speciellt idag. Jag hoppas alla lärare är tillbaka, innan helgen var typ alla borta. hatar vikarier!
Jo just ja, efter skolan stannar jag nog i stan ett tag. Ska leta presenter till mor som fyller år på onsdag. :)

Nu ska jag upp och sminka mig, klä på mig, äta frukost och packa massa onödigt i väskan...  :P Varför blir det så igentligen? Vi tjejer (de flesta) har massor i väskorna som vi aldrig(?) använder. "Ifall att" prylar.. haha :P 

Vädret idag: SOL! underbart

Ha en trevlig dag!

 /K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0