Morgondagens planer

Imorrn är det tänkt att vi ska åka till gränby och shoppa sommarkläder. Eftersom jag åker till gotland på torsdag är imorrn sista dagen den här veckan att hitta nått fint att ha på sig. Vill ha blommiga kläder, och jag vill ha den där jeansjackan från gina men den verkar ju vara slutsåld överallt. Kanske kan hitta en nån annanstans. Måste hitta nått till mamma i mors dag present oxå. Pappa har gett oss en budget som vi får hålla oss till.

Efter gränby hade vi tänkt åka och sola. Ganska välbehövligt nu när sommaren och korta shorts börjar närma sig.

Nej nu måste jag packa min väska inför imorrn och hoppa in i duchen så man kan gå och lägga sig. 6 timmar sömn är nog inte tillräckligt för lilla mig.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0