Mot Stan

Nu har jag sminkat mig, klätt på mig och käkat lite.
Nu väntar jag bara på att folket ska komma hem igen så vi kan fara in till stan. De borde va hemma snart, Henke har spelat fotboll och en macth är väl bara 90 min..? Fotboll är inte min grej längre.
Kom på att jag borde packa simkläderna också så jag kan väl göra det medans jag väntar!

      bye <3 /K

                                             

(Jag och kissemissen, fast det är armbandet ni ska kolla på)

Kommer ni ihåg kompishalsbanden man hand när man va liten?
Ett härta man delade i två delar och så fick man en varsin.
Jossan och jag hade såklart sånna när vi var små precis som alla andra.
Idag har vi armband istället, fina va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0