Onsdag, känns som tisdag!

Onsdag idag, men jag tror att det är tisdag.. troligtvis för att vi va i Stockholm i måndags och besökte riksdan och shoppade. Det kändes inte ritktigt som en skoldag. Fick med lite saker hem iallafall, lite smått och gott!

Igår hade vi hk sista timmen och lagade lite mat plus en efterrätt. Bär med vitchoklad och glass till.
Käkade lite sånt och idag åt jag och jossan även en chokladkaka. Oj oj va har hänt egentligen. Nästan en månads uppehåll från godis och annat sött och nu börjar jag äta typ varje dag.. Imorn är det nationella i fysik så då kommer jag nog också käka lite godis...

får hoppas att man klarar fysik provet, inte särskilt troligt med tanke på att vi knappt lärt
oss nått under dessa tre år i högstadiet och vår lärare vart sjuk i stort sett hela 9:an...

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0