Packat och klart

Sådärja nu är jag färdigduschad och färdig packad. Har med mig bl.a 3 par jeans, 10 tröjor och 5 par skor. Tror ni det räcker? Ska vara borta i fyra dar. Har lite beslutsångest av mig så väskan blir lätt lite för stor, när jag var liten kände jag mig elak när jag uteslog en tröja så därför packade jag ner varenda en.

Har slängt ner tre påsar med natur/lösgodis oxå, ska ju först åka bil i ca 2 tim sen färja i ytterligare 3, can't wait... Men det ska bli kul och komma dit, va bara en liten plutt när jag var där senast. Nu kanske man kommer ihåg nånting av resan. :) Ska ju träffa mammi oxå hon flög dit igår(?) med jobbet(?) då ska hon få sina fina presenter:)

Messa mig gärna under resan:P

puss
/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0