Pappa är bäst! <3

Käkade nyss middag, kyckling och ris. Smakade bra trots att jag lyckades göra en citronsås som smakade rabarberpaj, underligt..

Sen efter maten fick jag och bror 1500:- var och mamma fick 1000:- av vår snälla pappa! TACK PAPPA!<3

Kom väldigt lägligt eftersom det är så mkt jag behöver inför Jersey resan i sommar. Och så behöver jag en axelbandslös Bh till min klänning som jag ska ha på avslutningsbalen.

Ska nog ge mig ut på en promenad nu, måste motinera bort lite av allt godis jag käkade idag. Fast jag och Olivia ska träna ett intensiv pass imorn på friskis, nästan så jag längtar :P Var inte på nått förra veckan..
Hoppas hoppas att Olivia följer med bara, men det gör du väl? ;) <3
Vi kanske tar oss en tur på stan för att fylla på garderoben ytterligare innan, har ju pengar nu, mohahah! :D

/K


 Visst skulle det va bra om pengar växte på träd? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0