Robinson

Nu sitter jag framför teven och tittar på gårdagens robinson repris. Vet fortfarande inte vem som åkte, liksom halva sverige antar jag. De flesta kollade väl på eurovision, apropå det, grattis norge. gillade inte låten de första gångerna jag hörde den men nu när den har satt sig på hjärnan blir den bara bättre o bättre.

Eftersom jag fortfarande är sjuk skiter jag nog i träningen ikväll. Som kerstin sa: det är inte värt det om inte Magnus är där. :P
Ska kolla på carro som har dansuppvisning ikväll istället. GO CARRO! Ska också slänga en extra blick på cheerdancen, det verkar kul. Kanske blir nått nästa termin.

Jag vill köpa min bikini från h&m oxå. Den är så söt. Undrar om carro fortfarande vill ha den så vi kan köpa den tillsammans. hmm.. Men aja.. eftersom jag spenderade nästan tusen spänn i sthlm i måndas måste jag ligga lågt. Har fan inte köpt skor på jättelänge nu. Applåder till mig! ;) Men jag måste faktiskt köpa ett par skor till balen, kanske kan få pappa att hjälpa till. Det är ju faktiskt till skolan jag behöver dem. :P

Nu tjatar mamma om att jag ska komma ut i solen, är det verkligen varmt ute? är lite skeptisk, hörde att det skulle börja regna snart. Ska bara kolla klart på robinson sen kanske jag orkar dra mig ut och få lite färg.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0